Maak kennis met Het Zakelijk Sportseizoen

Het Zakelijk Sportseizoen, de nieuwe manier van ontwikkelen, net zoals in je sport. Reinier, Constant en Peter maken zich gecombineerd al ruim 30 jaar hard voor het beklijvend ontwikkelen in het bedrijfsleven. Het is vanaf nu tijd om het fundamenteel anders te doen. Ontwikkelen zoals we dat ook in onze sport doen.

Onze kernboodschap

Hoe haalt jouw team alles uit een training? Hoe leveren jullie de best denkbare prestaties? Niet door één keer per jaar de hei op te gaan. Een cursusdagje én weer door. De tijd van ‘af en toe trainen’ is definitief voorbij. Bekijk de video hiernaast en ontdek Het Zakelijk Sportseizoen.

De founders

 

Sinds hun jeugd zijn Constant, Peter en Reinier al bezig met sport, elke week, maand, jaar proberen zij beter te worden. Dit heeft geresulteerd in mooie resultaten en vooral mooie inzichten.

Onze filosofie

HZS is een ontwikkel- en leermethode die het denken achter de sportwereld toepast binnen ontwikkeling en leren in het bedrijfsleven. Ontwikkelen door het HZS trainings-model betekent dat: “leren, trainen, spelen en vieren” centraal staat in standaard periodes van 3 weken.

Het achtergrond verhaal

 

Nagenoeg iedereen kent of heeft de ervaring van een (amateur)sport of sportteam. Dagen, weken, maanden, jaren brachten we door in sporthallen of sportvelden om vervolgens op vooraf gestelde structuur onze sport te ontwikkelen. 1, 2, 3, soms 4x in de week trainen, afhankelijk van de doelen. Consolideren dit jaar? 2x trainen was wel voldoende. Willen we kampioen worden? Dan moet er een training per week erbij. Conditietrainingen, spelinzicht, teamontwikkeling, oefenwedstrijden, teambe-sprekingen, teamweekenden. Allemaal in het teken van het doel van de club, het team en individu, van het winnen van de wedstrijd, kampioen worden of promoveren. Elk jaar begonnen we opnieuw, hoewel? We bouwden voort op datgene wat we het jaar daarvoor hadden bereikt. Soms vielen er mensen af, kwamen er nieuwe mensen bij en moesten we de dynamiek weer opnieuw vinden. En buiten de club ontwikkelden we zelf ook door: conditie opbouwen door zelf hard te lopen, na de training nog langer blijven om wat technische vaardigheden te oefenen. Niet 1x, maar wel 1000x.

Vanuit dit beeld hebben wij Het Zakelijk Sportseizoen ontwikkeld.

Onze klanten aan het woord

ROC Midden Nederland

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen: Omdat je een reeks tips ook wel uit een boekje kunt halen, maar iets moet je aanzetten om anders te willen. En dat zit goed in de training.

Thérèse van Tiel - onderwijsontwikkelaar, docent LD bij ROC Midden Nederland

AWL

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

“Je bent een goede trainer en talentvol in het leiden van een groepsproces op een manier dat de groep tot het resultaat komt wat je zelf al in gedachten hebt.”

Gerrit Bikker –Engineering manager

 

“Eenvoudig en praktisch uitleggen hoe je met tijd en mails op een goede manier kan omgaan."
Chris Meijnen – Coördinator Training en Opleiding

Rensa Family

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:
"Jullie kijken met een sportieve en verhelderende blik naar hoe het slimmer kan."

Nicky Jansen - HR Manager

Finanxe

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

  • DISC was geheel nieuw voor mij dus dit was voor mij erg leerzaam. De afwisseling met teamverband was ook prettig omdat je zo ook met andere DISC profielen te maken krijgt.
  • De DISC wordt zeer duidelijk uitgelegd waardoor ik wel echt ander ben gaan kijken naar het gedrag. Je probeert de collega's op je werk meteen voor jezelf in te delen.
  • Duidelijke opzet met een goede sfeer. De theorie werd goed vertaald naar een spel.

Meerdere deelnemers aan de training DiSC / Communicatiestijlen

MPI Chemie bv

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

“Bevlogen mensen met plezier in hun werk die echt impact maken op je verandering."

Marnix de Haas – eigenaar / directeur

Intersnack Nederland

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

Vanwege de no-nonsense en pragmatische benadering. De werkwijze is meteen toe te passen."

Ferdy Breukink - Commercial Manager Branded

Sport Medisch Centrum Papendal

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:
Vakkundig, adequaat, kan zich goed verplaatsen in de organisatie, praktisch ingesteld.
Robert van Cingel - Directeur Sport Medisch Centrum Papendal

Feedvalid

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

  • Motivatie en handvatten voor bedrijfsbrede introductie van projectmatig werken
  • Duidelijke uitleg en veel praktijkvoorbeelden.
  • Persoonlijke en gedreven overbrengen van inzichten en werkwijzen

Meerdere deelnemers aan het projectmanagement / timemanagement traject.

NTBC Holland Marketing

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

  • Lekker praktische hands-on training. Veel aandacht voor praktijkvoorbeelden en ruimte voor eigen inbreng / vragen / ervaringen.
  • Lekker to the point, straks georganiseerd en inhoudelijk praktisch en relevant. Zowel de opzet vooraf als de tips gaande weg o.b.v. vragen waren in mijn ogen heel toepasbaar.
  • Goede training, goed gestructureerde, opgeknipt in hapklare brokken met handige bruikbare tips. Prettige trainer, geeft duidelijke uitleg en met veel praktische kennis die hij op een prettige manier deelt.

Meerdere medewerkers van NBTC Holland Marketing

Tenzinger / Cure4 / Medicore

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen: Intensieve dagen, waarin je als cursist steeds heel duidelijk wordt meegenomen. Duidelijke toepassing van theorie
Ik heb genoten. Door de juiste samenstelling van de groep heeft elke dag ons veel gebracht, waarbij dag 3 er bovenuit stak.
Meerdere deelnemers van het Persoonlijk Leiderschapstraject Tenzinger, Cure4 & Medicore

Neem contact op!