Het Zakelijk Sportseizoen model

Een standaard manier van ontwikkelen voor herkenbaarheid, duidelijkheid en succes.

De achtergrond vanuit de sport

Agile werken is de normaalste zaak tegenwoordig. We scrummen wat af. Weekly's, dagstarten en sprints. Alles gericht om effectief en wendbaar te zijn. Waarbij Agile en scrum vooral ingaan op het opleveren van resultaat, producten en verbeterde processen, kijkt Het Zakelijk Sportseizoen vooral naar de mens. Het ontwikkelen van individuen, teams en organisaties. In de sport vinden we het logisch dat we wekelijks aandacht besteden aan onze conditie, teamvorming, techniek of andere facetten, waarom doen we dit ook niet op ons werk?

Het Zakelijk Sportseizoen maakt ontwikkelen praktisch en onderdeel van het dagelijkse werk.

Ontwikkelen in periodes van 3 weken

 

Eén ontwikkelperiode uitgelegd

In een periode besteden we aandacht aan één of meerdere facetten. Natuurlijk komen hierin (indien van toepassing) onderdelen terug uit eerdere periodes. Tijdens één periode vindt er training, coaching en reflecteren op de dagelijkse praktijk plaats en is er vooral ook aandacht voor de behaalde successen.

HZS_PeriodeModel_Definitief_P2 (1)

Onze klanten aan het woord

Intersnack Nederland

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

Vanwege de no-nonsense en pragmatische benadering. De werkwijze is meteen toe te passen."

Ferdy Breukink - Commercial Manager Branded

Finanxe

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

  • DISC was geheel nieuw voor mij dus dit was voor mij erg leerzaam. De afwisseling met teamverband was ook prettig omdat je zo ook met andere DISC profielen te maken krijgt.
  • De DISC wordt zeer duidelijk uitgelegd waardoor ik wel echt ander ben gaan kijken naar het gedrag. Je probeert de collega's op je werk meteen voor jezelf in te delen.
  • Duidelijke opzet met een goede sfeer. De theorie werd goed vertaald naar een spel.

Meerdere deelnemers aan de training DiSC / Communicatiestijlen

ROC Midden Nederland

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen: Omdat je een reeks tips ook wel uit een boekje kunt halen, maar iets moet je aanzetten om anders te willen. En dat zit goed in de training.

Thérèse van Tiel - onderwijsontwikkelaar, docent LD bij ROC Midden Nederland

AWL

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

“Je bent een goede trainer en talentvol in het leiden van een groepsproces op een manier dat de groep tot het resultaat komt wat je zelf al in gedachten hebt.”

Gerrit Bikker –Engineering manager

 

“Eenvoudig en praktisch uitleggen hoe je met tijd en mails op een goede manier kan omgaan."
Chris Meijnen – Coördinator Training en Opleiding

NTBC Holland Marketing

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

  • Lekker praktische hands-on training. Veel aandacht voor praktijkvoorbeelden en ruimte voor eigen inbreng / vragen / ervaringen.
  • Lekker to the point, straks georganiseerd en inhoudelijk praktisch en relevant. Zowel de opzet vooraf als de tips gaande weg o.b.v. vragen waren in mijn ogen heel toepasbaar.
  • Goede training, goed gestructureerde, opgeknipt in hapklare brokken met handige bruikbare tips. Prettige trainer, geeft duidelijke uitleg en met veel praktische kennis die hij op een prettige manier deelt.

Meerdere medewerkers van NBTC Holland Marketing

Sport Medisch Centrum Papendal

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:
Vakkundig, adequaat, kan zich goed verplaatsen in de organisatie, praktisch ingesteld.
Robert van Cingel - Directeur Sport Medisch Centrum Papendal

Rensa Family

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:
"Jullie kijken met een sportieve en verhelderende blik naar hoe het slimmer kan."

Nicky Jansen - HR Manager

Tenzinger / Cure4 / Medicore

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen: Intensieve dagen, waarin je als cursist steeds heel duidelijk wordt meegenomen. Duidelijke toepassing van theorie
Ik heb genoten. Door de juiste samenstelling van de groep heeft elke dag ons veel gebracht, waarbij dag 3 er bovenuit stak.
Meerdere deelnemers van het Persoonlijk Leiderschapstraject Tenzinger, Cure4 & Medicore

MPI Chemie bv

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

“Bevlogen mensen met plezier in hun werk die echt impact maken op je verandering."

Marnix de Haas – eigenaar / directeur

Feedvalid

Waarom Het Zakelijk Sportseizoen:

  • Motivatie en handvatten voor bedrijfsbrede introductie van projectmatig werken
  • Duidelijke uitleg en veel praktijkvoorbeelden.
  • Persoonlijke en gedreven overbrengen van inzichten en werkwijzen

Meerdere deelnemers aan het projectmanagement / timemanagement traject.

Neem contact op!